פתרונות הצללה למרפסת גג

פתרונות הצללה למרפסת גג – כל הדגשים החשובים

מרפסות גג מהוות פעמים רבות שטחים שאינם מנוצלים דיו ולמעשה לא משומשים ברוב חודשי השנה.

הסיבה לכך היא תנאי מזג האוויר הקשים בישראל – שמש קופחת שלא פוסקת לרגע כמעט 9 חודשים בשנה וימים גשומים וסוערים בתקופת החורף הקצרה יחסית.

זוהי בדיוק הסיבה שעם הזמן ניתן למצוא יותר ויותר חנויות שמציעות מגוון רחב של פתרונות הצללה למרפסות גג.

כך שניתן יהיה לנצל את המתחם לאורך כל חודשי השנה וליהנות ממנו באופן מושלם.

מתכוונים לגשת לחנות כזאת בתקופה הקרובה? להלן מספר דגשים שיאפשרו לכם לרכוש פתרונות הצללה למרפסת גג בצורה חכמה ומושכלת מתמיד.

פתרונות הצללה למרפסת גג – פרגולה מאלומיניום היא הפתרון המושלם

כשמדברים על פתרונות הצללה למרפסת גג, פרגולה מהווה אצל רבים את הבחירה האידיאלית.

ואם כבר פרגולה, אז עדיף שתהיה עשויה מאלומיניום ולא מעץ. הסיבה לכך היא שהאלומיניום הינה מתכת קלת משקל שאינה צפויה להכביד על היסודות של רצפת הגג שלכם.

יתרה מזאת, במידה ותבחרו באפשרות של פרגולת אלומיניום מהסוג התלוי, אז גם לא יהיה צורך לקבע קורות תומכות בריצוף, מה שיקל על התהליך ההתקנה עוד יותר.

פתרון שאינו מחייב תחזוקה

אחד מהדברים החשובים ביותר עבור מי שרוכש פתרונות הצללה למרפסת, הוא שהרכישה לא תצריך ממנו להשקיע עוד ועוד כספים עבור תחזוקה שוטפת.

בוודאי תשמחו לדעת כי הבחירה בפרגולה שעשויה מאלומיניום תשיג לכם בדיוק את זה.

פרגולות מאלומיניום הינן עמידות מאוד כנגד תנאי מזג האוויר בישראל, אינן מחלידות, מתחמצנות או נרקבות, כך שהן אינן זקוקות לשום תחזוקה מיוחדת.

פשוט מושלם!

רק שימו לב לעניין האישורים

בשנת 2014 נכנס תיקון לחוק התכנון והבנייה שמכונה חוק הפרגולות. חשוב מאוד להיות מודעים לחוק זה מבחינת הגודל של הפרגולה שתרצו להתקין.

על פי החוק החדש, אין שום צורך לקבל אישור בנייה עבור פרגולות אלומיניום למרפסת, כל עוד הפרגולה היא מתחת ל- 20 מ"ר מבחינת הגודל.

התקנת פרגולות אלומיניום שגודלן מעל ל- 20 מ"ר ועד ל- 50 מ"ר מחייבת קבלת אישור קונסטרוקטור ואילו התקנת פרגולות אלומיניום מעל לגודל זה מחייבת גם אישור בנייה.

כל עוד תרכשו את הפרגולה שלכם דרך חברה מקצועית, תקבלו ייעוץ מלא לגבי גודל הפרגולה המתאים ביותר לשטח שלכם ואף עזרה בהוצאת האישורים הנדרשים עבורה. 

פתרונות הצללה למרפסת גג – השדרוגים שעושים את ההבדל

זה שבחרתם להתקין פרגולת אלומיניום במרפסת הגג שלכם זה מצויין, אבל אין סיבה כי תלכו על הסטנדרט.

דעו לכם כי פרגולות האלומיניום נחשבות להרבה יותר זולות מפרגולות העץ ולמעשה הן נכנסות תחת ההגדרה של פתרונות הצללה זולים למרפסת.

מבחינתכם הדבר אומר כי את הכסף שתחסכו תוכלו לנצל לטובת תוספות מיוחדות שייושמו בפרגולה באופן מובנה, דוגמת רפפות חשמליות שיאפשרו לכם לשלוט ברמת קרני השמש שיכנסו למתחם, תאורה דקורטיבית, מאורר תקרה לפרגולה ועוד תוספות שישדרגו את חווית הישיבה תחת הפרגולה.

פתרונות הצללה למרפסת גג

גם בחורף צריך ליהנות

אם כבר החלטתם להשקיע ולחפש חברה איכותית שמציעה פתרונות הצללה למרפסת גג, אז דאגו להתקשר עם כזאת שמציעה פתרונות גם לחורף, כך שבאמת תוכלו לנצל את הפרגולה שלכם כמו שצריך.

חברה איכותית בתחום הפרגולות תוכל להציע לכם פרופילי אלומיניום חזקים במיוחד למרות קלות משקלם, כך שהם יוכלו לעמוד ברוחות החזקות של החורף.

מעבר לזאת, חברה איכותית תוכל להציע לכם גם את האפשרות של מרזב מובנה, מה שישאיר את הרצפה שמתחת לפרגולה יבשה לחלוטין גם בימים הגשומים ביותר.

גם האפשרות של יריעות PVC קיימת ותאפשר לכם לכסות את הפרגולה מכל הכיוונים במקרה הצורך.

פתרונות ההצללה של חברת אופק

כשמחפשים פתרונות הצללה למרפסת גג, יש רק מקום אחד שכדאי להתקשר עימו – חברת אופק מעקות ואלומיניום.

אצלנו תמצאו פרגולות אלומיניום איכותיות ביותר, בעיצובים מיוחדים (פרגולת אלומיניום דמוי עץ, למשל) וגם תקבלו ליווי מקצועי מלא שכולל ייעוץ לגבי הפרגולה המתאימה לכם ביותר והשגת האישורים עבורה על פי כל דרישות החוק.

כמובן שגם לאחר ההתקנה נעמוד לשירותכם עם אחריות מלאה על העבודה.

אינספור לקוחות פרטיים ומוסדיים כבר נהנים מפתרונות האלומיניום שאנו מציעים וכעת זהו הזמן שלכם. צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: