סגירת מרפסת אלומיניום

תרשמו לעצמכם: מה שצריך לדעת על סגירת מרפסת מאלומיניום

סגירת מרפסת מאלומיניום היא סוגיה מורכבת לאנשים שרוצים לבצע כזו סגירה.

מכיוון שיש סוגים רבים של סגירות, ובגלל שיש מרפסות וחצרות שונות מאוד אחת מהשניה, אין כלל אחד ותורה אחת לעניין, ולא תוכלו להסתמך על הצעה שטובה לשכנה או לדוד.

לשכנה לא היה נכון בכלל לסגור את המרפסת. האם זה נכון גם לכם? אתם בכיוון אויר אחר, הגשם והשמש חודרים אליכם הרבה יותר.

ממילא השיקול אחר. לדוד, שכן סגר את המרפסת, יש מרפסת קטנה מאוד, ולכם כפולה בגודל. העסק שהשתלם לו, יקר לכם. מה עושים?

בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסת אלומיניום. נצא לדרך.

האם כדאי לסגור מרפסת?

בשאלה לגבי הכדאיות של סגירת מרפסת באלומיניום או בחומר אחר, התשובה היא כמובן, תלוי.

סגירת מרפסת נושאת איתה עלויות גבוהות שצריך לשקול בכובד ראש הם זה הדבר הנכון בשבילכם.

זאת מכיוון שלא משתלם לעבוד קשה על סגירת מרפסת אם בעוד שנה למשל, תתחרטו.

יש מקרים בהם שווה יותר להוציא פרגולה אלומיניום למרפסת, שהיא עמידה לשנים ארוכות, אבל לא סוגרת הרמטית את המרפסת ומאפשרת לכם עדיין להנות משטח פתוח לאוויר בחוץ.

שאלו את עצמכם, האם אתם צריכים עוד שטח בדירה? הגדלת סלון, הוספת חדר, חדר עבודה או משרד ביתי, יכולים למצוא את פתרונם בסגירת המרפסת.

אבל אם אתם עושים את זה "רק" כי לא מוצא חן בעיניכם הגשם, או כי השכנים סגרו ולמה לא אנחנו, אלו שיקולים שיש להם פתרונות אחרים.

סגירת מרפסת אלומיניום לצורך הגנה מגשם ומשמש יכולה להתבצע עם מרקיזה או עם פרגולה אלומיניום תלויה, למשל שמסדרת לכם את המרפסת כך שתהיה מוגנת ממזג אויר מעצבן, ועדיין תאפשר לכם להנות ממרפסת פתוחה.

סוגי סגירת מרפסת אלומיניום שאתם יכולים לבחור

  • מרקיזה – אם אתם מחפשים רק סגירת מרפסת זמנית לחורף או לקיץ, ולא סגירת מרפסת קבועה, הצלת מרקיזה היא פתרון מעולה עבורכם, זוהי סגירה בצורת רבע עיגול, שאפשר לקפל ולפתוח עם מנגנון חשמלי או ידני, ומאפשרת לכם לסגור כמעט הרמטי את המרפסת.
  • חלונות הזזה – זוהי סגירה עם חלונות ויטרינה. שיטה זולה יחסית, אך יש לקחת בחשבון שהמסילות יתפסו שטח גדול מאוד, ושנדרשת תחזוקה מסיבית במסילות ועוד, כך שלא בטוח שתרוויחו הרבה.
  • סגירת מרפסת חשמלית – חלונות זכוכית בשילוב פרגולת אלומיניום, המתקפלים ונפתחים בלחיצת כפתור. מה שנקרא, וילון זכוכית. העלות גבוהה יחסית, אך מאד משתלמת כי היא נוחה לתפעול, בעלת מראה נקי מאוד, ומחזיקה מעמד לשנים.
  • קירוי מאלומיניום – סגירה קבועה הכוללת קירוי. כך שהיא מאפשרת הגנה על כל מה שיש

סגירת מרפסת באלומיניום ובטון

כשנכנס האלומיניום לשוק סגירת המרפסות, חלונות זכוכית אלגנטים החליפו את קירות הבטון המגושמים והעבים.

האלומיניום יכול לשמש כקיר ממש, אם מרכיבים את הקיר מפנלים מאלומיניום, אך ברוב המקרים משתמשים בחלונות זכוכית, שיושבים על מסגרת אלומיניום.

מרפסת הסגורה עם חלונות זכוכית, מאפשרת לכם להשתמש במרפסת כמקום מוגן ממזג אויר, אך עדיין להנות מנוף נפלא. רעיון זה מצוי במקרה של פתרונות הצללה למרפסת גג.

כיום, אם ישנו בטון במרפסת, זה בדרך כלל קירות נמוכים המשמשים כבסיס למעקה זכוכית או מתכת, ומאפשרים ישיבה על גבם.

אנשים הרוצים תוספת פרטיות במקרה של מגורים בקומה נמוכה, מוסיפים לעיתים גדר בטון נמוכה כדי להסתיר חלקית את הנעשה במרפסת, אך הגדר עדיין מאפשרת תחושה של סביבה פתוחה.

אם יש לכם קירות כאלו, הקונסטרוקציה תוקם על גביהם, אין צורך כמובן להוריד אותם.

אלא אם תחליטו שחשוב לכם נוף פתוח מתקרה ועד רצפה, קחו בחשבון במקרה כזה, שמדובר בתוספת ליכלוך משמעותית מאוד לבניה, ובכך שאם יש חגורת בטון, אסור להוריד אותה כי היא חלק מיציבות הבניין כולו.

כך שתצטרכו להסתדר איתה.

סגירת מרפסת אלומיניום

איך עובד תהליך סגירת מרפסת אלומיניום?

ראשית, אתם צריכים להחליט כמה מטר אתם רוצים לסגור. את כל המרפסת? חלק ממנה? כמה זה במטרים? האם הסגירה תהיה צמודה לקיר הבניין, או עומדת בפני עצמה, מה שמייקר עלויות?

האם נדרשים מכם אישורים לצורך סגירת מרפסת אלומיניום – הייתר בניה ואישורים נוספים על בטיחות הבניה, תלוי בגודל הסגירה, חשוב שתבררו מראש, יהיו אישורים שייקרו לכם את הבניה, וחשוב לדעת זאת מראש כדי לא להתאכזב אחר כך ולא להגיע לחריגות מהתכנון.

לאחר מכן לבחור איש מקצוע טוב, ועדיף שתראו עבודות שלו לפני כן, סגירת מרפסת אלומיניום לא עושים בכל יום, וזה לא משהו שתוכלו להחליף מחר כי אתם לא מרוצים, ואתם הולכים לשלם הרבה מאוד כסף על מוצר שצריך להחזיק מעמד שנים.

חבל שתזכרו לנצח את איש המקצוע שלא נתן תוצאה כמו שרציתם.

לכו לתצוגות של פתרונות הצללה, תחוו את החומרים, תתייעצו עם איש מקצוע עם שם טוב, ותחליטו יחד על הצעד הנכון בשבילכם.

יש לבדוק גם האם איש המקצוע שאתם לוקחים לשם סגירת מרפסת אלומיניום, יודע טוב את המלאכה ואוטם את המרפסת כמו שצריך, שלא ייכנסו מים בחורף ויגרמו לכם להוציא סכום כפול רק כדי לאטום אותה מחדש.

וזהו, צאו לדרך! כל השאר – על איש המקצוע שבחרתם!

אופק מעקות – מומחים לסגירת מרפסות באלומיניום

אנו באופק מעקות, בעלי נסיון רב ומגוון בסגירת מרפסת אלומיניום, זכוכית ואלומיניום ועוד. אצלנו תקבלו מענה מדויק ומותאם עבור המרפסת שלכם, הצרכים שלכם, התקציב וטעמכם האישי.

סגירת מרפסת אלומיניום היא פתרון גמיש המתאים את עצמו לכל לקוח באופן אישי, כך תוכלו להיות בטוחים שקיבלתם את מה שרציתם.

תוכלו לקבל אצלנו את כל מעטפת האלומיניום, גם במסתורי כביסה, חיפויים לקיר פנימי וחיצוני, פרגולות תלויות ועומדות, ועוד ועוד.

הכל בהתאמה לטעמכם המדויק, בעיצוב המוצרים ובצבע המושלם עבורכם, כולל חיקויים לעץ.

שווה ליצור קשר ולשמוע פרטים בעניין!

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: