האם מעקות אלומיניום עמידות בפני חומרי קורוזיה?

בשנים האחרונות ענף הבנייה עבר שינוי משמעותי מבחינת מעבר לחומרים עמידים בפני קורוזיה המציעים גם עמידות וגם אסתטיקה. בין החומרים הללו, מעקות האלומיניום עמידות בפני חומרי קורוזיה הפכו למוצר מאד מבוקש. מעקות אלו משלבים את העמידות של הפלדה עם תכונות העמידות בפני קורוזיה של אלומיניום. לאילו מיקומים מתאימים המעקות, איך מתקינים אותם, מדוע כדאי שלא להתקין אותם לבד ולמה הליווי המקצועי מאוד חשוב ברכישתם? כל הפרטים כאן. 

מעקות אלומיניום – הביטחון שלכם לפני הכל

מעקות העשויות אלומיניום הם חלק בלתי נפרד מכל מבנה. מעקות אלו הודות למבנה החזק שלהם, מספקים בטיחות יוצאת דופן לדיירים בבניין או לעובדים בבניין. בין אם הם מותקנים על מרפסות, גרמי מדרגות או טרסות, מעקות האלומיניום מציעים מחסום יציב המשפר את הביטחון משמעותית מבלי להתפשר על עיצוב. אדריכלים רבים וגם מעצבי פנים כאחד פונים יותר ויותר למעקות האלומיניום כדי לעמוד בתקנות הבטיחות וליצור חללים יפים ופונקציונליים.

מהם היתרונות במעקות אלומיניום?

אחד היתרונות העיקריים של מעקות אלומיניום שלא תמיד שמים לב אליו הוא הפוטנציאל שלהם לשמש כפתרונות להצללה. ניתן לעצב מעקות אלה עם אלמנטים משולבים המציעים צל, והופכים חללים חיצוניים למתחמים נוחים לשהייה בהם. על ידי שילוב פתרונות הצללה במעקות הללו אדריכלים יכולים לשלב בצורה חלקה צורה ותפקוד, וליצור סביבה מזמינה המגנה מפני קרני שמש קשות.

בין אם מדובר על מעקה זכוכית בטיחותי ובין אם מדובר על מעקה אלומיניום דמוי פלדה העמיד בפני קורוזיה, כל מערכות המעקות זכו לפופולריות באדריכלות המודרנית בשל המראה המאפשר גם הנאה מהנוף הנשקף מהן וגם מהבטיחות. משמע, יש לנו מוצר איכותי שמשלב גם פונקציונליות וגם עיצוב ברמה גבוהה. אם אנו מדברים על מעקות זכוכית הרי שאלו נתמכים במסגרות אלומיניום, מספקים נוף ללא הפרעה ומאפשרים גם שמירה על שלמות מבנית. שילוב זה מדגים את השילוב של אסתטיקה ופרקטיות, מה שהופך את מערכות מעקות האלומיניום וזכוכית לבחירה המועדפת עבור פרויקטים למגורים ומסחריים כאחד.

מעקה דמוי פלדה – עיצוב מבוקש לצד איכות ובטיחות

מעקות האלומיניום דמויי פלדה הם מוצר מבוקש בעיקר בשל החוזק והעמידות שלהם. הם קלים מאד להתקנה ולהובלה ביחס למעקה פלדה רגיל, ומשלבים את היתרונות המהותיים של חומר הגלם אלומיניום בעיצוב פלדה. הם בעלי תכונות העמידות בפני קורוזיה ולכן הם ישמרו על המראה והשלמות המבנית שלהם גם במתחמים בהם תנאי הסביבה הם פחות אידיאליים מה שאומר שאתם לא תצטרכו לתחזק אותם יותר מדי, והם ישמרו על האיכות שלהם לטווח ארוך ולשים ארוכות. 

עיצוב ובטיחות – האם זה אפשרי ביחד?

מעקות האלומיניום זמינים בגימורים שונים המאפשרים עיצובים מגוונים בעיקר בשל האלומיניום שהינו חומר גלם איכותי שקל לעצב אותו לצבעים, גימורים וסגנונות שונים. מעקות בטיחות אלו גם עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ובקוד בניה מחמיר ולכן לא מעט אדריכלים, מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתחום הבניה והשיפוצים מעדיפים להתקין אותם. הם מתאימים לבתים, למבנים מסחריים, למוסדות ציבור וגם למתחמים חיצוניים בעיקר בשל הבטיחות והעמידה בפני קורוזיה, העיצוב הוא רק הבונוס, אך הוא בונוס חשוב שיש לקחת אותו בחשבון. 

האם מעקות אלומיניום עמידות בפני חומרי קורוזיה
האם מעקות אלומיניום עמידות בפני חומרי קורוזיה?

איך מעקות אלו הופכים לפתרונות להצללה?

פתרונות להצללה המשולבים במעקות האלומיניום יכולים לכלול אלמנטים כמו רפפות מתכווננות או סוככים נשלפים. ניתן לשלוט באלמנטים אלה באופן ידני או אוטומטי, מה שנותן למשתמשים שליטה על רמת הגוון שהם רוצים.

תוספת של פתרונות להצללה למעקות האלומיניום יכולה להרחיב את השימושיות של חללים חיצוניים לאורך כל השנה, ולספק נוחות גם בימי קיץ חמים או גשם קל. אדריכלים ומעצבים יכולים להיות יצירתיים עם אפשרויות ההצללה הללו, ומציעים ללקוחות אלמנט עיצובי ייחודי ופונקציונלי המשפר את העיצוב הכללי של החלל בו הם מותקנים. 

יחד עם פתרונות הצללה, מעקות זכוכית או מעקות פלדה עם שילוב אלומיניום נתמכות גם במסגרות האלומיניום ותוך כך מספקות גם מראה מינימליסטי ומודרני המשלים סגנונות אדריכליים מודרניים. במקרים אלו, הזכוכית המחוסמת המשמשת במערכות אלו היא עמידה במיוחד גם בפני התנפצות, מה שמבטיח בטיחות מבלי לחסום את הנוף. מערכות של מעקות האלומיניום והזכוכית ניתנות להתאמה אישית, ומאפשרות אפשרויות עיצוב שונות, כולל עיצובים ללא מסגרת, זכוכית חלבית או כהה וסוגים שונים של גימורי אלומיניום. מערכות אלו מתאימות לשימוש פנימי וחיצוני כאחד, מה שהופך אותן לבעלות אופציות מגוונות עבור יישומים שונים, ממרפסות מגורים ועד למבנים מסחריים.

התאמה אישית וליווי מקצועי – אל תוותרו על איכות

מעקות האלומיניום שהינם דמוי פלדה או בעיצוב זכוכית הם לא רק בחירה שימושית אלא גם אמירה עיצובית. הם מציעים את השילוב המושלם של חוזק, בטיחות ועיצוב, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור אדריכלים, בעלי מקצוע בעולם הבניה והשיפוצים ובעלי נכסים המחפשים פתרונות להצללה ובטיחות באיכות גבוהה. בין אם מדובר בפרויקט בנייה חדש ובין אם מדובר בשיפוץ, מעקות אלומיניום יפסקו לכם את המענה הרצוי. חברת אופק מעקות מתמחה במערכות מעקות האלומיניום, זכוכית ודמויי פלדה, גדרות אלומיניום ופרגולות ותעניק לכם שירות אדיב, סבלני ונעים לצד מקצועיות ברמה גבוהה עם ניסיון רב שנים.

שאלות ותשובות

מה היתרון העיקרי של האלומיניום דמוי פלדה על פני מעקות פלדה רגילים?

מעקות דמוי פלדה משלבים את העיצובים של הפלדה עם עמידות בפני קורוזיה, מה שהופך אותם ליותר עמידים וזולים בתחזוקה מאשר מעקות פלדה שאינם עשויים אלומיניום.

כיצד מעקות תורמים לבטיחות בחללי מגורים ומסחר?

מעקות מספקים מחסום יציב, משפרים את הבטיחות במרפסות, גרמי מדרגות וטרסות, ועומדים בתקנות הבטיחות תוך הוספת אלמנט אטרקטיבי לחלל.

האם מעקות יכולים לשרת מטרה כפולה מעבר לבטיחות?

כן, מעקות יכולים לתפקד גם כפתרונות להצללה, להציע הגנה מפני קרני שמש קופחות וליצור אזורים חיצוניים נוחים יותר.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: