מעקות אלומיניום בצפון

מעקות אלומיניום בצפון – הלכה למעשה

בין אם אתם נכנסים לדירה חדשה וצריכים להתקין בה מעקה למרפסת ובין אם אתם משפצים את הדירה הקיימת שלכם ואתם מעוניינים להעניק לה מראה מודרני, דקורטיבי וייחודי, חשוב מאוד שתדעו כי מעקות אלומיניום מהווים בשנים האחרונות את המעקות הפופולאריים ביותר למרפסות.

בין אם מדובר על מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית ובין אם מדובר על כל סגנון אחר של מעקות מאלומיניום, הם ללא ספק יכולים לשדרג לחלוטין כל מרפסת באשר היא.

אם אתם מעוניינים להתקין מעקות אלומיניום בצפון, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום התקנת מעקות מעין אלה באזור זה.

למה דווקא מעקות אלומיניום בצפון?

אם אתם מתגוררים באזור הצפון ואתם מעוניינים להתקין מעקה למרפסת שלכם, אתם בוודאי תוהים מדוע דווקא מעקות אלומיניום בצפון כדאי לכם לבחור ולא מעקות מסוג אחר.

מעקה אלומיניום הוא בעצם מסגרת אלומיניום אשר מחזיקה לוחות זכוכית.

בניגוד למעקה ברזל, האלומיניום לא מחליד. מכיוון שרוב המעקה עשוי מזכוכית הוא לא מסתיר את הנוף.

ניתן לומר כי מעקה אלומיניום הוא בעל יתרונות רבים ועל כן הוא גובר על מתחריו שהם: מעקה זכוכית או מעקה ברזל.

כל היתרונות במעקה אלומיניום בצפון

אם אתם מחפשים מידע על מעקות אלומיניום בצפון, הנה כמה מהיתרונות של מעקות אלומיניום שחשוב שתכירו:

ראשית כל, מעקה אלומיניום יציב יותר ממעקה זכוכית.

אם אתם מתגוררים באזור הצפון ויש ים בסמוך למקום המגורים שלכם, כדאי שתדעו כי מעקות אלומיניום בצפון באזור הים הם הבחירה הנכונה שכן, מעקה זכוכית ללא מסגרת יותקן בדרך כלל על מעמדים מנירוסטה אשר נוטים להחליד, במיוחד במקומות שבהם יש לחות גבוהה. אלומיניום לעומת זאת לא מחליד.

שנית, התקנת מעקה אלומיניום היא מהירה יותר מהתקנה של מעקה זכוכית.

מעקה זכוכית ידרוש בדרך כלל עבודת הכנה לצורך התקנת התושבות ואילו באלומיניום העבודה פשוטה יותר- המסגרת של המעקה מתחברת לעמודים שהקבלן מחבר למרפסת ואין צורך לקדוח בזכוכית עצמה.

חוץ מזה שבמעקה אלומיניום גם אפשר להוסיף ברגים נוספים בכדי לחזק את המסגרת והדבר משפיע על היציבות של המעקה.

מעקות אלומיניום בצפון

כיצד מתקינים מעקות אלומיניום בצפון?

אם החלטתם ללכת על מעקה אלומיניום ואתם מחפשים אנשי מקצוע לצורך התקנת מעקות אלומיניום בצפון, ראשית כל חשוב שתכירו את השלבים בתהליך ההתקנה של מעקות אלומיניום בצפון ובכלל:

  • בשלב הראשון קבלן מעקות אלומיניום בצפון שתבחרו מראש עבור העבודה, יגיע למרפסת שלכם בכדי לבצע מדידות ולהבין מהו הגודל המדויק של המעקה שהוא נדרש להתקין. בהזדמנות זאת הקבלן גם יקים את התשתית
  • בשלב השני תתבצע הרכבת המעקה. הקבלן ירכיב את הזכוכית לפרופיל אלומיניום מתאים. כמובן שהזכוכית חייבת להיות איכותית מאוד ובטוחה. תהליך ההרכבה יתבצע אצל קבלן מעקות אלומיניום בצפון שבחרתם והוא ידרוש לפחות שבועיים. אם הזמנתם מסגרת בצבע מיוחד או זכוכית עם עיטורים יתכן שהתהליך יתארך.

לאחר מכן תתבצע התקנת המעקה שהורכב בביתכם. ההתקנה עצמה תדרוש בין יום ליומיים והדבר תלוי בגודל המרפסת.

תקנים ובטיחות במעקות אלומיניום

אין ספק כי הבחירה של מעקות אלומיניום בצפון היא הדבר האידיאלי לכל אדם שמתגורר באזור זה וחפץ במעקה מיוחד למרפסת שלו.

יחד עם זאת, מכיוון שמדובר על מעקה שמותקן במרפסת, חשוב לדעת כי הוא חייב לעמוד בתקנים מחמירים.

הזכוכית צריכה להיות מסוג טריפלקס, אך בניגוד למעקה זכוכית כאשר מדובר על מעקה אלומיניום אין צורך להשתמש בטרפילקס מחוסם והסיבה לכך היא שבמסגרת האלומיניום הפינות של הזכוכית מוסתרות ומוגנות.

במעקה זכוכית לעומת זאת הפינות חשופות ועל כן התקן מחמיר יותר.

חשוב לוודא מראש כי אנשי המקצוע שבחרתם עבור תהליך התקנת מעקות אלומיניום בצפון בקיאים בכל התקנים הנוגעים להתקנת מעקות אלומיניום ופועלים בצורה הבטוחה ביותר לצורך התקנת המעקות המדוברים במרפסת שלכם.

חשוב לדעת כי אנשי מקצוע בעלי המלצות, ותק וניסיון בתחום אשר נבחרו בקפידה עבור תהליך התקנת מעקה אלומיניום במרפסת שלכם, יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר.

חשוב לבחור באנשי מקצוע אמינים שמבינים בפתרונות הצללה שתוכלו לסמוך עליהם. בסופו של דבר מדובר על הבטיחות שלכם ושל המשפחה שלכם.

שאלות ותשובות על מעקות אלומיניום בצפון

כמה עולה להתקין מעקה אלומיניום ?

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום פתרונות הצללה, מעקות אלומיניום ועוד.

המחיר של התקנת המעקה המדובר לא פעם ישתנה בין חברה לחברה, כאשר חשוב לבחור בחברה אמינה, מומלצת ומקצועית גם אם המחיר שהיא דורשת הוא מחיר גבוה יותר מחברה פחות מוכרת ומומלצת.

מעבר לכך, המחיר על התקנת המעקה המדובר יהיה בהתאם לגודל המעקה, מורכבות העבודה, הזכוכית הנבחרת עבור המעקה וכן סוג האלומיניום ועוד.

כיצד יודעים במי כדאי לבחור עבור התקנת מעקות אלומיניום בצפון ?

מכיוון שההיצע בתחום חברות המציעות את שירותיהן בתחום אכן גדול, יש לברר מראש אודות החברה ולבדוק האם יש לה מוניטין בתחום והמלצות רבות שניתן לסמוך עליהן.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה: