מעקות זכוכית למדרגות

גרם מדרגות הוא הרבה יותר מאלמנט פרקטי במבנה שלך. בעזרת העיצוב הנכון, מעקות זכוכית למדרגות יכול להפוך לפריט עיצובי מהמם ביופיו ולעשות רושם רב על כל הנכנס אל המבנה.

לא משנה אם מדובר בבית פרטי, בבית מלון או במבנה ציבורי, תכנון נכון של מדרגות הבניין עשוי לעשות את כל ההבדל. כדי לתכנן את גרם המדרגות באופן בטיחותי ולשמור על קו עיצובי חכם ונעים, תכנון המעקה למדרגות מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב.

כיום, רבים בוחרים במעקות זכוכית למדרגות המבנים שלהם ונהנים מטווח רחב של יתרונות שרק זכוכית יכולה לתת.

מעקה זכוכית למדרגות – פתרון ארוך טווח

זכוכית רבודה איכותית היא חומר גלם עמיד במיוחד אשר אינו נשחק או מתבלה תוך זמן קצר.

השימוש בזיגוג יבש בעת ההתקנה מבטיח כי לא יהיה צורך בעבודות תחזוקה מורכבות לאורך השנים וכי המעקות ישמרו על מראה נקי ואסתטי לאורך שנים רבות. הזכוכית השקופה מאפשרת ניצול אופטימלי של המרחב ולתאורה לזרום בחופשיות בחלל.

לכן מעקות זכוכית למדרגות מרחיבים באופן טבעי את טווח הראייה ואת תחושת המרחב ומשווים מראה אלגנטי ומתוחכם לכל גרם מדרגות בו ייעשה שימוש בהם.

גמישות עיצובית גבוהה

ישנם אלמנטים רבים שקל מאוד לשנות כאשר עובדים עם זכוכית. תהליך העיבוד הגמיש מאפשר לתכנן מעקות זכוכית למדרגות בהתאמה אישית גבוהה מאוד ולייצרם בכל גודל או צורה הנדרשת למבנה.

קל מאוד לשלוט גם בגוון הזכוכית ולבחור בזכוכית חלבית, שקופה למחצה או עם גימור מחוספס. ניתן לשלבם בקלות בכל סגנון עיצוב – ממודרני ועד כפרי ולשלב בהם מגוון של חומרי גלם. הזכוכית החזקה והעמידה מספקת חומר עמיד ויציב המספק פתרון בטיחותי במיוחד.

בנוסף, הזכוכית האטומה והחלקה אינה מאפשרת לילדים לטפס על המעקה או להילכד בו.

  • יתרונות עיצוביים – הזכוכית השקופה מאפשרת ניצול אופטימלי של המרחב ולתאורה לזרום בחופשיות בחלל. לכן מעקות זכוכית למדרגות מרחיבים באופן טבעי את טווח הראייה ואת תחושת המרחב ומשווים מראה אלגנטי ומתוחכם לכל גרם מדרגות בו ייעשה שימוש בהם.
  • אנשי מקצוע איכותיים – נדרשים עבורך מעקות זכוכית למדרגות? אם כן, חשוב שיעמדו לצידך אנשי המקצוע המובילים בתחום. אנו מתקינים מעקות זכוכית בשיטת זיגוג יבש המבטיחה לך את איכות העבודה הגבוהה ביותר. רוצה ללמוד עוד על שיטות ההתקנה שלנו, אנו זמינים עבורך כעת באתר או בטלפון.
  • בטיחות מרבית – הזכוכית החזקה והעמידה מספקת חומר עמיד ויציב המספק פתרון בטיחותי במיוחד. בנוסף, הזכוכית האטומה והחלקה אינה מאפשרת לילדים לטפס על המעקה או להילכד בו.
מעקה זכוכית למדרגות בבית
קטלוג תמונות
זמינות מיידית
איכות גבוהה
שירות לקוחות
פתרונות לכולם

מעקה זכוכית רב שימושי

זכוכית היא חומר נוח מאוד לעיצוב ולכן ניתן להזמין מעקה זכוכית למדרגות בטווח רחב של ממדים, צורות, בעיצוב מותאם אישית לחלל שלך ובמגוון גימורים.

על מנת לשמור על פרטיותך, ניתן להזמין זכוכית חלבית, עם דוגמאות או ברמות עכירות שונות, ניתן לשלב זכוכית צבעונית וליצור מעקות זכוכית למדרגות המתכתבים עם סכמת הצבעים בבית – האפשרויות באמת בלתי מוגבלות.

מעקות זכוכית למדרגות, להבדיל מעץ או מתכת, אינם דורשים כל עבודת תחזוקה שוטפת וישמרו על מראם לאורך שנים ללא מאמצים מיותרים.

כך יהיה באפשרותך ליהנות מפריט עיצובי מקסים ביופיו, עמיד ויעיל במיוחד לטווח הארוך וללא צורך בגורמים מקצועיים או בטיפולים יקרים.

על מנת ליהנות מכל היתרונות שבמעקה זכוכית למדרגות ומאיכות עבודה בסטנדרטים בלתי מתפשרים, אנו מזמינים אותך לקרוא עוד באתר על מגוון השירותים הזמינים לך אצלנו וליצור עמנו קשר עוד היום באתר או בטלפון לתיאום פגישה.

צריכים פרגולות אלומיניום ? מחפשים פתרונות הצללה ? פנו עוד היום אל אופק מעקות, השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה שתעשה את ההבדל.

מראה אלגנטי מחומר שקוף

בשנים האחרונות הולך ומתבלט פריט עיצובי המשלב באופן מופתי פרקטיות ועמידות עם ערך אסתטי גבוה. למטרות רבות בעיצוב הבית, מעקה זכוכית למדרגות משמשים כפתרון אידיאלי ולקוחות רבים בוחרים בו לבית החדש, לשיפוץ ולמרחבים ציבוריים רבים.

אין זה פלא שמעקה זכוכית למדרגות הפכו להיות כה נפוצים בשימוש. מדובר בחומר רב שימושי הטומן בחובו יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי בשימושים תכנוניים ועיצוביים מגוונים ובטווח רחב של חללים.

על אף האסוציאציה המיידית של הזכוכית כחומר עדין ושביר, מעקה זכוכית למדרגות הם עמידים ויציבים מאוד.

זכוכית מחוסמת בעלת הגנה נגד סדקים ושריטות לא תישחק עם הזמן ותאפשר לך ליהנות ממראה נקי ואיכותי לאורך שנים רבות. אחד מיתרונותיה הבולטים של הזכוכית הוא היותה חומר שקוף.

משמעות הדבר היא שניתן ליהנות מכל היתרונות הבטיחותיים והתכנונים של מעקה זכוכית מדרגות מבלי לחסום את שדה הראייה בעת המבט על המרחב.

לכן מעקות זכוכית למדרגות שקופים מאפשרים מעבר חופשי של אור טבעי והינם אידיאליים לשימושי חוץ, על מנת לגדר בריכה או ג'קוזי וכדי לספק מראה נקי ומינימליסטי בכל מקום בו נדרש מעקה.

מעקות זכוכית למדרגות

מעקה זכוכית למדרגות – כל מה שצריך לדעת ואף יותר

בישראל יש מצוקת דיור קשה והיא אחת המדינות הצפופות בעולם.

נראה כי כל עוד המדינה ממשיכה לשווק מעט קרקעות לא תהיה ברירה לקבלנים ולדיירים לבנות בתים לגובה.

העניין הוא שבכל בית הבנוי לגובה יש תמיד גם מדרגות.

מדרגות הן הכרחיות גם להגנה מפני אש וגם למקרה שהמעלית נתקעת.

אי אפשר לדבר על מדרגות מבלי להזכיר את העובדה כי יש בהן תמיד מעקה זכוכית למדרגות.

מעקה זכוכית הוא הכרח כיום בישראל וזאת בכדי להגן על האנשים מפני נפילה מן המדרגות.

ככל שהמעקה יותר טוב כך המדרגות יותר בטיחותיות וזהו יתרון גדול אשר לא ניתן להתעלם ממנו.

מעקה הזכוכית למדרגות איכותי משדרג את הבניין בכמה רמות ומעניק לו צורה שונה ממה שהיה לפני כן וכמובן צורה הרבה יותר יפה ומרשימה וזהו יתרון גדול.

מעקות זכוכית למדרגות

מדוע מעקה זכוכית למדרגות עדיפה על אלומיניום

כיום אפשר לייצר מעקה זכוכית למדרגות ואפשר גם לייצר מעקות אלומיניום.

השאלה היא מה עדיף, אם כן אין ספק כי לכל איש יש את ההעדפות שלו וזה בסדר להעדיף מעקה אלומיניום על פני מעקות זכוכית.

ובכל זאת כאשר צוללים לנתונים מגלים כי פעמים רבות מעקות זכוכית הן גם יותר יפות, גם יותר מרשימות וגם יותר זולות ולכן אם מסתכלים על המצב בצורה אובייקטיבית ונטולת משוא פנים נראה כי מעקה מזכוכית מחזיק ביתרונות רבים על מעקות מאלומיניום.

כמובן שאתם חייבים להחזיק בדעה אחרת אך בסופו של יום זוהי עובדה שאין עליה ויכוח.

קבלו הצעת מחיר מהקבלן

פעמים רבות כאשר אנו מתחילים שיפוץ אנו עושים הכל בכדי לסיים אותו כמה שיותר מהר אך בכל הקשור אל מעקה זכוכית למדרגות החיפזון הוא מן השטן.
עליכם לדעת כי מעקה זכוכית בזיגוג יבש או בזיגוג רגיל אשר נבנה במהירות יכול להיות הרבה פחות איכותי מאשר מעקה אשר תוכנן כהלכה.
לא רק זאת אלא שאם לא עוצרים רגע ומקבלים הצעת מחיר מסודרת מהקבלן אזי אנו נצטרך לשלם יותר בסופו של יום.
לכן מי שלא רוצה לקרוע את הכיס שלו שידע כי עליו לקבל ולבקש הצעת מחיר מסודרת מהקבלן על המעקה שהוא רוצה לבנות ורק לאחר הקבלה של ההצעה להחליט מה לעשות ומה לא לעשות.

ערכו סקר שוק בנוגע לקבלנים

כאשר אנו מדברים על מעקה זכוכית למדרגות אנו צריכים לעשות הכל בכדי שהוא יבנה בצורה הטובה ביותר. על רקע זה יש לציין כי עלינו לבחור את הקבלן האיכותי ביותר שיש בנמצא וזאת בכדי להבטיח כי הוא ישרת אותנו בצורה מושלמת.
בכדי לבחור את הקבלן המושלם אנו צריכים לערוך סקר שוק מקיף בין הקבלנים השונים. בין היתר אנו צריכים לראות פרויקטים קודמים שהקבלן ביצע בעבר וכך לראות כי הוא אכן איכותי ומקצועי. עליכם לזכור כי רק קבלן מקצועי יסייע לכם ולכן כדאי להשקיע קצת ולערוך סקר שוק מקיף. סקר כזה יחסוך לכם כסף רב בסופו של יום ויבטיח כי הפרויקט יהיה איכותי וזה שווה זהב.

שמרו על בטיחות בעבודה

אל תטעו זה לא דבר של מה בכך לבנות מעקה זכוכית למדרגות. הדבר דורש ידע ומומחיות רבה ולא כל אחד יכול לעשות זאת בצורה טובה. לא רק זאת אלא שעליכם לזכור כי מעקות זכוכית למדרגות מתקינים בבניינים רבי קומות ולכן כל טעות יכול להיות הרת אסון.
על רקע זה יש לציין כי יש חובה לשמור על בטיחות עצומה בעבודה וזהו דגש שהקבלן שלכם צריך לשים אליו לב. עליכם מוטלת האחריות לוודא עם הקבלן כי הוא שומר על בטיחות וזאת בכדי להבטיח שלא תהיה תאונה קשה שבה יבואו בסופו של יום בטענות אליכם בעלי הבית.

מעקה זכוכית למדרגות בבית

שאלות נפוצות בנושא מעקות זכוכית למדרגות

זמן ההתקנה של מעקות זכוכית למדרגות תלוי בגודל הפרוייקט, מעקה זכוכית למרפסת קטנה יקח עד יום עבודה או מספר שעות. כאשר מעקות למדרגות בבית פרטי (2-3 קומות) יכול לקחת יומיים-3 עבודה.

שימור מעקות זכוכית למדרגות מתחיל ונגמר בניקוי שבועי עם מתלית לחה וחומר ניקוי מתאים.

מומלץ שלא להצמיד רהיטים כבדים כמו: ספות, כסאות גדולים וכ’ו למעקה על מנת לשמור עליו מנזק פיזי.

כן, מעקות זכוכית מתאימות לשימוש פנימי וחיצוני וישנם סוגים מיוחדים שעמידים בתנאי מזג האוויר הקשים.

כן, אנו מציעים מעקות זכוכית במגוון צבעים, גימורים ועיצובים כך שתתאים לסגנון הבית.

כן, ישנם דגמים בזכוכית מחוסמת אשר נוצרו עם דגימת בטיחות ועמידים לשימוש בבתים עם ילדים.

רוב מעקות הזכוכית עמידות לטמפרטורות גבוהות ומתאימות לסביבות חמות.

ישנם סוגים שונים של זכוכית, כולל זכוכית מחוספסת, זכוכית שקופה, וזכוכית בעיצובים שונים המתאימים לשימושים ולסגנונות ייחודיים.

מעקה זכוכית למדרגות זה לא דבר גדול כמו פרגולות אלומיניום ולכן עולה השאלה האם לקנות אותו לבד או לתת לקבלן לקנות אותו. אם כן זה שאלה של כמה זמן וחשק יש לכם. אם אתם לחוצים בזמן אז תתנו לקבלן לקנות את המעקה זכוכית למדרגות אם יש לכם זמן רב אתם יכולים לקנות את המעקה בעצמכם אך וודאו כי אתם קונים את המעקה המתאים והטוב ביותר.

כן, זכוכית מגוונת וזמינה בעוביים שונים, מתאימה למגוון צרכים והגבלות מבניות.

כן, זכוכית מעקות יכולה להיות משולבת עם מדרגות מתכת או עץ, יתר על כן תלוי בהעדפות הלקוח ובעיצוב הבית.

מאמרים בתחום מעקות זכוכית למדרגות

השאירו פרטים ונשוב בהקדם
אופק מעקות אלומיניום וזכוכית

אופק מעקות ואלומיניום

אופק מעקות אלומיניום הינו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, חברתנו מהמובילות ביותר בתחומה, לחברתנו צוותים מיומנים מקצועיים ואמינים אשר נבחרים בקפידה.